2009. jan. 12.

Tenerife 7

A hétvége "hétköznapian" telt el, napfürdőzés, fürdés, séták a parton és a közeli hegyek között.
El lehet itt tölteni az időt.
Közben bővült a spanyol nyelvtudásom, de az is lehet, hogy csak az önbizalmam lett erősebb a helyi nyelvet illetően.
Sikerült egyedül megvásárolni egy buszbérletet úgy, hogy az első helyen nem árusítottak, és megértettem a lány eligazító beszédét.
Szombaton a buszra várva volt 3/4 óra szabad időm így kipróbáltam az egyik átlagos kocsmát is az állomás közvetlen szomszédságában. Érdekes, barátságos volt bent a hangulat. Beültem a bárpultnál ülő emberek közé, rendeltem egy helyi sört, és élvezettel hallgattam a futballhoz való hozzáértésüket fitogtató helyieket, miközben a háttérben angol meccs ment plazma tévében. Néha rám néztek a beszélők, de én mindenkinek csak barátságosan visszamosolyogtam, pedig mintha mindenik azt várta volna tőlem, hogy az ő igazát nyugtázzam legalább egy fejbólintással. Röpködtek a spanyol liga fontosabb csapatainak nevei, gondolom esélylatolgatás volt, közben elfogyott a második söröm is és megérkezett a busz ami elvitt Las Americas gyönyörű partjaira. A nap olvasással telt el a parton, egy kis fürdőzés, majd este felmentem Álmosékhoz ahová Orsi jött utánam autóval, és egyúttal Beát is kivittük a reptérre.

Vasárnap későn ébredtem, egyfajta gyengeségérzet volt bennem, mintha betegség környékezne, ezért nem siettem el a felkelést. már szinte 3 óra volt mire kikászálódtam az ágyból és úgy éreztem, hogy a torkommal valami nincs rendben. Talán a tegnap este későn öltöztem fel a parton... Eldöntöttem, hogy vasárnap kicsit kímélem magam, de nem engedem, hogy valami betegség lenyomjon. Kiadós "reggeli" után nyakamba vettem a környéket és megcéloztam egy közeli csúcsot.

Bár tudtam, hogy későn indultam el s nem igazán hittem a sikerben azért amennyire lehetett megközelítettem a hegyet. Sajnos nem találtam fogást rajta. Túlságosan sűrűn be volt nőve kaktusszal, és mindenütt kőomlások voltak, ezért ösvény nélkül nem láttam értelmét nekiindulni rövidnadrágban.

Ösvényt meg sajnos nem találtam pedig nagy igyekezetemben még magánterületre is betévedtem. Talán ha hamarabb elindulok, és lett volna időm, hogy a másik oldalról közelítsem meg...nem baj, egy jó kiadós séta a napsütésben nem jött rosszul, hazafelé pedig kárpótoltam magam a kilátással.

Nincsenek megjegyzések: