2011. márc. 10.

tavasz elő

Leporoltam a biciklit, fújtam a gumikba egy keveset (nem ereszkedtek le nagyon a tél alatt), és feltekertem a szervízbe. Eltökélt szándékom volt, hogy új teleszkópot kap az idei szezonra mert tavaly már két alkalommal is megjártam vele, hogy éppen akkor adta meg magát amikor a legnagyobb szükség lett volna rá. Végül a telet áthúzta a pincében abban az állapotban és ma jutott rá végre idő. Szóval arra gondoltam megérdeklődöm mit ajánlanak a régi teleszkóp helyett, persze előtte informálódtam az interneten is az árakról meg a minőségről. Mit mondjak, ha csak egy középkategóriás telót szeretnék venni annak is az árából ki lehetne cserélni a Golfban az összes teleszkópot... Felkészültem a legrosszabbra, még arra is, hogy fogom majd meggyőzni Jenciéket, hogy ha komolyabbat akarok adják ide részletre.
Végül nem volt olyan drasztikus a dolog, legalábbis egyelőre, mivel hagytam magamat meggyőzni, hogy még egyszer szedjék szét és próbáljanak életet lehelni bele. Amikor megjegyeztem, hogy nagyon gondolkozom ezen az ajánlaton mivel két-három javításból meg lenne egy fél új teleszkóp ára kissé rosszallóan néztek rám, de ami igaz az igaz...
Így a jelenlegi állás az, hogy holnap délután érdeklődök a fejleményekről és talán jövő héten vagy már most hétvégén tekerhetek egy lazát a kora tavaszi délutánban.

Nincsenek megjegyzések: