2011. márc. 5.

facebook

itt sem jártam ezer esztendeje... és kereken ezer okra hivatkozhatnék, de talán a legfontosabb az ihlet (pontosabban az idő-latest update) hiánya. Pedig annyi minden történik az emberrel akár már egy hét alatt is, de hát mindent nem lehet leírni, inkább meg kell élni.
Az egyik legfontosabb esemény a több mint egy éve tartó párkapcsolat amiben benne leledzek. Ez biztosan döntő hatással volt az eddigi hiányzásokra, mivel már a barátok is felrótták. Pedig alapjában véve semmi nem változott, talán kicsit "lekomolyodtam"...ha jól emlékszem így neveztük valamikor azt az állapotot amikor többet van otthon az ember mint a kocsmában és több időt tölt a barátnőjével mint a barátokkal. Valami ilyesmi van most.
Lejárt még egy Sziget a nyáron, ez már a harmadik zsinórban, azt hiszem rekordot is döntöttem azzal, hogy végig ott voltam és egyetlenegy koncertet sem néztem meg. Legalább megvolt a szokásos franciafickókihúzzaagyufát story..


-higiénikus környezet, kedves lányok vigyáznak a férfiak tisztaságára-

A fárasztó meló után jól megérdemelt egy hetes nyaralás Zsókával Balatonfüreden és környékén. Lazán egy kis strandolás, bringázás, sétahajókázás, ahogy illik hegyről szakadt embereknek a Magyar Tengeren.


-háttérben Tihany, alattunk a "tenger"-

.....
Született újabb unokaöcsém, Mátyás. Úgy néz ki, hogy újra keresztapa leszek és megint Húsvét környékén, cuki pofa a gyerkőc.


Derzsi Mátyás :)

Na mindegy majd folytatom. Nem lehet pár sorban egy év eseményeit leírni úgy hogy ne maradjanak ki fontos dolgok. Volt itt autóvásár, laptop csere azóta, mínusz kilók a testsúlyból amik már részben vissza is kerültek régi helyükre, átvettem életem első lottó nyereményét (10 RON - mielőtt még bárki irigykedne) lehetne sorolni az eseményeket, de most csak módjával.
Igazából megnéztem "A közösségi háló"-t és azalatt jöttem rá, hogy nekem érdekesebb volt a film mint maga a facebook. Talán ez is az öregedés-komolyodás jele, de nekem túl gyors és átláthatatlan az a fajta kommunikáció és ezt vicces lett volna kiírni a facebook adatlapomra a "Mi jár a fejedben?" részhez

Nincsenek megjegyzések: