2009. nov. 26.

Évforduló stb....

Tegnap múlt kerek egy esztendeje annak, hogy eldöntöttem többet nem dohányzom...eme nevezetes ünnep éppen egybeesik a húgom névnapjával ami eddig fel sem tűnt, talán mert nekem még nem kellett ezt megünnepelnem...
Ugyancsak tegnap találkoztam Orsival és Álmossal akiket még Tenerifén ismertem meg. Sajnos csak pár szót válthattunk, de még így is jól esett feleleveníteni a szinte egy éve nyakamba szakadt utazást.

Úgy néz ki, hogy mától menő is vagyok nem csak füstmentes, hiszen az Index szerint "egy Google Wave-accounttal jobban lehet csajozni, mint egy piros Porsche 911-gyel" és nekem lett ilyenem :D
Az Index hasonlata enyhén szólva túlzás. Én egyelőre még csak ismerkedek ezzel az új szolgáltatással de azt hiszem már megtetszett és ha az ember ki tudja aknázni a benne rejlő lehetőségeket akkor érdekesen hasznos lehet.

Nincsenek megjegyzések: