2009. okt. 31.

"Lakókocsi"

Azt mondják, hogy az asztali számítógép és a noteszgépek között kb. az a különbség mint a lakóház és a lakókocsi között. Nem csak mobilitásban hanem kényelemben is.
Kaptam a napokban egy ajánlatot az asztali gépemre, amit amúgy nem állt szándékomban eladni, de ha már kérték akkor legyen gondoltam, és eladtam. Képernyőmet, a billentyűzetet és az egeret megtartottam és berendezkedtem a "lakókocsiba". Mától energiatakarékosan fogok internetezni, filmet nézni, zenét hallgatni...szóval mindent ami számítógépet igényel, ugyanis egy laptop sokkal kevesebb villamosenergiát zabál mint az asztali gépek.
Lehet, hogy csak a hozzám nőtt PC hiányát akarom palástolni a pozitívumokat keresve az új életmódban, de nem mellékes az sem, hogy ezentúl kevesebbet fogok tévézni, mivel a laptopommal nincs TV kártya, így kénytelen leszek mellőzni ezt az élvezetet. Majd magam válogatom meg a világhálón a híreket, és nem befolyásolnak politikailag irányított tévéadók, nem tömik tele a fejemet hiper-szuper mosószerek reklámjaival, és nem akarnak majd meggyőzni a legújabb intimbetét előnyeiről. Ami esetleg hiányozni fog az a sportműsorok, de a rengeteg internetes tévé mellett talán megúszom depresszió nélkül.
Na szóval csupa előnyökkel jár ez a lakókocsis életmód. A természetnek talán azzal is tettem egy szívességet, hogy beszereztem egy fülhallgatót és nagy lemezjátszós erősítő helyett (aminek nem csekély lehet a fogyasztása) ezt fogom használni. Ennek talán azok is fognak örvendeni akiket zavart a hangos zenehallgatás :)

Nincsenek megjegyzések: