2009. okt. 6.

Hihetetlen... :)

a bringás baleset másnapján írtam a biciklivázam gyártójának egy e-mailt amiben érdeklődtem a törött alkatrész pótlásának lehetőségeiről. Néhány napra rá válaszoltak, hogy nem értik pontosan mi törött el, ...nem csoda az én angol tudásommal, és kérték, hogy küldjek egy fotót az illető alkatrészről. Postafordultával elmagyaráztam pontosabban a szóban forgó tárgyat és mellékeltem is pár fotót a félreértések elkerülése végett.



Két nap múlva újabb levél érkezik a gyártótól amiben röviden de biztatóan ennyi áll: Helló, küldjük postán.
:) no comment.
Nem tudtam milyen formában fog jönni a küldemény, mennyi lesz az ára stb. de ma válaszoltam nekik. Megírtam mennyire örülök, hogy ilyen segítőkészek és hogy értesíteni fogom őket ha megérkezik a csomag.
Erre fel melóból hazaérve látom, hogy egy méretesebb boríték vár rám ami nem fért be a postaládába ezért a földszinti szomszédnál hagyták. A borítékban két (2) darab vadonatúj váltófül és a hozzájuk tartozó két-két csavar lapult ötletesen becsomagolva :)



szóhoz sem tudtam jutni az örömtől, ingyen és két darab... ennyit a németekről... :)

Nincsenek megjegyzések: