2010. márc. 5.

tavasz jön

tavasz jön... sűrű havazással.
Nagytakarítás. Újabb fölöslegessé vállt tárgyak, ötletek és gondolatok repültek ki a szemétbe (köztük egy elhalt kaktusz is, már azokra sem tudok vigyázni, pedig igazán nem igényesek). Kerülnek helyettük újak, jobbak, szebbek... idővel ezek is veszítenek fényükből.
...
A városra, akárcsak lakóira, ráférne az alapos megtisztulás. Most még ellepi a hó, nem látszik a szenny, de végleges olvadás után lehangoló lesz a látvány. Talán majd a tavaszi záporok besegítenek.
...
A szórólapoknak valaki felszerelt a folyosó falára egy műanyag zöldséges ládát, igazolandó, hogy nem csak én untam meg a postaládákból kiömlő kéretlen reklámok látványát.
:)
kb. egy hete a Krónika napilap lapkihordóját durván letámadtam. Történt, hogy reggel álmosan siettem munkába, ő meg pechére éppen a postaládánkba tette be a friss újságot. Durván rászóltam, hogy nem kérünk semmiféle szemétből, majd szabadkozva kértem elnézést amikor megláttam, hogy kedvenc napilapunkat hozta. Jár így az ember.

Nincsenek megjegyzések: