2009. szept. 3.

Bakancslista

Hazaértem, és úgy néz ki egy ideig újra a kisvárosi hétköznapokat fogom élni.
Igazából hiányzott már a város, hiszen mindig szívesen érkezek haza, de talán még jobban hiányzott az internet, az információ, a hírek a sport és a politika világából, azok az infók amik elől menekül az ember egy nyaralás alkalmával, és amelyek nélkül ugyanúgy vagy talán még jobban tudnék élni, de mégis mint egy drogra szükségem van rájuk.
Első munkanapom után a felgyülemlett fáradtságot egy kis délutáni alvással pihentem ki és ébredésemkor eldöntöttem ma megnézek egy jó filmet. Rábíztam magam a megérzésemre és a Bakancslista (The Bucket List) mellett döntöttem. Már a szereposztás alapján sem bizonyult rossz választásnak, hiszen a két nagyágyú Jack Nicholson és Morgan Freeman már magában garancia egy jó filmre, és nem is csalódtam. Szóval kötelező házi olvasmány mindenkinek :)

Nincsenek megjegyzések: