2009. aug. 25.

A Nyár

Pörgős egy- másfél hónapot tudhatok magam mögött, és most kicsit lelassult minden körülöttem.
Lejárt a Rockmaraton ami szerintem talán az eddigiek közül a legjobb volt. Nem volt gond a hangosítással, jó és megfizethető volt a kaja, és külön élményt jelentett számomra a külföldi bandák fuvarozása. A Sabaton a maximumot hozta ki magából és a Brainstorm is nagy bulit nyomott.
Véget ért Tusványos ahol végre találkozhattam a virtuális világban megismert barátaimmal élőben is...nagy buli volt, pedig a találkozót megelőzően sem kíméltem magam, szinte minden napja úgy telt el a hétnek, hogy reggel meló, délután egy óra alvás majd hajnalig Tusnád, ami oda-vissza kb. 150 km. Ouimby, több órás várakozás a Tankcsapdára, buli a Csűrben :)
Bezárta kapuit a Sziget is a maga fárasztó, sokak által kritizált, de általam mégis megszeretett sokszínűségével. Az előző év tapasztalataiból okulva az idén komolyabban vettük a munkát, és meg is úsztuk lopások nélkül, de jutott mellette idő a szórakozásra is. Rock vonalon ebben az évben szegényebb volt a kínálat, de a Ska-P és a Die Toten Hosen maradandó élményt okozott.
A Sziget előtti hétvégén ott lehettem a Magyar Sziget egy napján, és tombolhattam egy jól sikerült Magozott Cseresznye bulin, majd másnap a Csík zenekar előadását élvezhettem kellemes budapesti bringázás után, a Sziget fáradalmait pedig Balatonfüreden pihentem ki fürdőzéssel, esti sütéssel és borhetekkel fűszerezve.
Így visszapörgetve az eseményeket őszintén mondom, nem panaszkodhatok, mozgalmas nyaram volt és mindent összevetve sikerült anyagilag is jól megúsznom, de itt a nyár vége, lassan őszbe fordul az idő és úgy érzem túl gyorsan lejárt az egész. Tudom ez azért van mert jól telt és az élménydús időszakok rövidebbnek tűnnek, de jobb így mint egy unalmas nyarat végtelennek érezni...
Köszönöm barátaimnak akik nélkül nem lehetett volna ez a nyár olyan amilyen volt...minden napjáról órák hosszat lehetne mesélni...

Nincsenek megjegyzések: