2014. márc. 8.

Nőnapi kirándulás

Most látom, hogy tavalyra kereken egy (1) darab bejegyzést sikerült összehoznom, ami még a szerencsétlen 2012-es év 4 db bejegyzésénél is jelentősen kevesebb. Gyorsan teszek róla, hogy ez az esztendő ne maradjon el az előzőtől és megejtem az első bejegyzés közzétételét.

Március 8 - Nemzetközi Nőnap, szép napsütés, igazi holland tavasz. Minden adott volt egy kiadós kiruccanáshoz. Összeszedtem a lakásban található mind a három nőt (különböző generációkat képviselnek) és elautókáztunk a nem messze (kb 10 km) található Het Rutbeek nevezetű un. rekreációs központba ami igazából egy szabadtéri szabadidős tevékenységeknek szánt létesítmény egy nagy tó körül.


Nem vízisíztünk, nem próbáltuk ki a mászóparkot sem, semmit nem sportoltunk de jól esett a napon sütkérezni mint a gyíkok. Szeréna jól érezte magát, és mindannyian megéheztünk a szabad levegő és a napsütés jótékony hatásától.
Hollandia sokszínűségére jellemzően voltak akik vastag télikabátban élvezték a szombati napsütést és voltak olyanok is akik úgy gondolták jobb ha a tó vizében hűtik le magukat.


Én mint mindig (amikor sikerül) az arany középutat választottam...


A csirkepaprikás otthoni elfogyasztása után mikor már a gyomrom is megpihent egy laza futással vezettem le a napot.
4800 m jött össze 29:21 alatt
idei negyedik futásom és egyre jobban megy

Nincsenek megjegyzések: